Mój blog, to miejsce w którym będę dzieliła się swoją pasją jaką jest moda.

Będę tutaj "wyładowywała się" twórczo udowadniając, że moda jest nie tylko dla osób w rozmiarze 36/38, ale również dla kobiet o okrąglejszych kształtach.

Chcę również udowodnić, że wcale nie musisz wydać kilkaset złotych na markowe ciuchy na swoje zestawy/stylizacje w aktualnych trendach.
Można je znaleźć w sh oraz odpowiedniki w zwykłych sieciówkach.

Inspiracji na moim bloggu mogą szukać nie tylko dziewczyny/kobiety w rozmiarach powyżej 40, ale zapraszam wszystkich, którzy lubią to co ja...czyli : ciuchy, buty, torebki, biżuterię, itd.


niedziela, 10 października 2010

Cudowna Niedziela....








..., cudowna pogoda i cudowny nastrój.Jeszcze 5-dni pracy i znów 10-dni wolnego.Mam nadzieję, że nie macie mi za złe, że ciągle się chwalę tą pogodą i temperaturą, kiedy Wy tam w tej Polsce marzniecie, chorujecie i opatulacie się szalami:)
Niestety w przyszłym tygodniu u mnie już też temperatura ok. 15 stopni, także szale, kurtki, kozaczki pójdą w ruch:)

spodnie M&S
torba DavidJones
buty Dolcis
narzutka + bluzeczka V&D
http://www.sababa.nl/pl/todo-full/2509/

11 komentarzy:

  1. super kolorystyka:)a cóż to za zamczysko za Tobą?

    OdpowiedzUsuń
  2. mariona to kościół w centrum miasta:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz tu jestem, jest tu u ciebie bardzo sympatycznie! masz świetne wyczucie stylu i udawadniasz, że ubrania w rozmiarze Xl wcale nie muszą być smutne lub nudne. Łamiesz stereotypy i o to chodzi!po zdjęciach wnioskowałam, że musisz mieszkać gdzieś w tej części Europy.... Ja mieszkam niedaleko, bo we flamandzkiej części Belgii, od niedawna jestem szafiarką i blogerką- na razie blogowanie idzie mi powoli, ale zapraszam;
    www.laviolettee.blogspot.com
    tam są linki do innych moich blogów

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne są te narzuty z wydlużanymi przodami .Mam taka czarna ale Twoj kolorek jest niebanalny . Super,,,zreszta jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  5. Przypominasz mi panią prezydentową Komorowską, która aktualnie wygląda bardzo, bardzo korzystnie. Do twarzy wam w modrym i granatach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz w tym zestawie!
    ps. jeśli mogę, to radziłabym Ci zmienić tło pod tekstem na bardziej jednolite bo strasznie ciężko się przez to czyta Twój blog.

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie połaczyłas kolory i cudowne dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie wiedziałam , że masz bloga :) Miły outfit a przede wszystkim świetne buty ! Pzdr.

    kiss

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny kolor narzutki do siwego cudnie....i torba super...buciki też badrzo fajne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ty powinnaś być stylistką! Masz niesamowite wyczucie smaku!!

    OdpowiedzUsuń