Mój blog, to miejsce w którym będę dzieliła się swoją pasją jaką jest moda.

Będę tutaj "wyładowywała się" twórczo udowadniając, że moda jest nie tylko dla osób w rozmiarze 36/38, ale również dla kobiet o okrąglejszych kształtach.

Chcę również udowodnić, że wcale nie musisz wydać kilkaset złotych na markowe ciuchy na swoje zestawy/stylizacje w aktualnych trendach.
Można je znaleźć w sh oraz odpowiedniki w zwykłych sieciówkach.

Inspiracji na moim bloggu mogą szukać nie tylko dziewczyny/kobiety w rozmiarach powyżej 40, ale zapraszam wszystkich, którzy lubią to co ja...czyli : ciuchy, buty, torebki, biżuterię, itd.


czwartek, 13 stycznia 2011

Komin " Olbrzym"







...długo szukałam komina w kolorze owczej wełny, aż natrafiłam na ten, kupiłam, ale nie jestem pewna czy on nie jest za wielki?;)
(na zdjęciach jak zwykle wyszedł w okłamanym kolorze,ale zapewniam że nie jest biały)

W takim zwyklaczku biegałam po sklepach, bo nadal jeszcze kuszą mnie wyprzedaże:P

komin miss Etam
szarak oversize M&S
http://www.msmode.nl/-/Oversized-trui-pc48sKA4AYvm4AAAErszpP04OQrEIKA4AW5gQAAAEq...
spodnie M&S
buty Dolcis
torba H&M

17 komentarzy:

  1. no super komin :) buty śliczne

    http://stylemeerkat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze, podobają mi się na Tobie te buty, chociaż same w sobie nie zachwycają mnie. Świetnie je łączysz:)) Sama obecnie szukam koturn swoich marzeń, ale póki co widziałam raz, za ok 350zł:/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny! A jakie papugi cudne za Tobą!

    OdpowiedzUsuń
  4. Komin super ale ja nie mogę, jestem za mała....śliczny ma kolor, piękne masz buty i chyba nowa torebka...pozdrawiam Viola...

    OdpowiedzUsuń
  5. Komin to rzeczywiście OLBRZYM :) ...ale szaraczek CUDNY !!! ...i butki BOSKIE, uwielbiam takie ;)

    pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  6. niesamowity!!a kolor świetny

    OdpowiedzUsuń
  7. swietny zestaw :) , a komin- cudeńko.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. buty sa swietne bardzo lubie takie modele
    komin tez fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. komin jak komin,ale buty i bluzkę masz meega!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam kominy! Twój jest świetny! A bluza jest suuuuuuper!

    OdpowiedzUsuń
  11. komin jest megaaa!!A buty... hmmm zazdraszam;)

    OdpowiedzUsuń
  12. masz wspaniałe pomysły i stylizacje:) tylko pozazdrościć.
    jesteś świetna:)
    zapraszam do mojego nowego bloga
    http://greeneyechic.blogspot.com/
    pozdrawiam RENI

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz :) Jak ja bym chciała mieć taki wielki komin, zasłoniłby mi to co trzeba!!! :) jak ci się znudzi, daj znać ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor butów jest super;) A komin bombaa! Pozdrawiam
    volar-ataque.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjnie wyglądasz! Piękny kolor włosów, chyba nigdy się na taki nie odważę.

    OdpowiedzUsuń