Mój blog, to miejsce w którym będę dzieliła się swoją pasją jaką jest moda.

Będę tutaj "wyładowywała się" twórczo udowadniając, że moda jest nie tylko dla osób w rozmiarze 36/38, ale również dla kobiet o okrąglejszych kształtach.

Chcę również udowodnić, że wcale nie musisz wydać kilkaset złotych na markowe ciuchy na swoje zestawy/stylizacje w aktualnych trendach.
Można je znaleźć w sh oraz odpowiedniki w zwykłych sieciówkach.

Inspiracji na moim bloggu mogą szukać nie tylko dziewczyny/kobiety w rozmiarach powyżej 40, ale zapraszam wszystkich, którzy lubią to co ja...czyli : ciuchy, buty, torebki, biżuterię, itd.


poniedziałek, 25 lipca 2011

"Rudy rydz" i rudości...












...i nie tylko, niestety lato nas nie rozpieszcza więc ramoneska była niezbędna ;)
Zestaw z wypadu do Eidhoven na zakupy związane z wyjazdem do Polski, czyli prezenty dla rodzinki i znajomych...i nie tylko ;).Sobie kupiłam naszyjnik i kamizelkę, którą zademonstruję w innym poście ;) 
W zestawie"zakupowym" postawiłam na kolor rdzy i słonia (naszyjnik)
koturny, które się idealnie sprawdziły, są wygodne i stabilne (polecam)
Pozdrawiam!!!
koturny   H&M
torba NY
spodnie  C&A
ramonka  M&S
bokserka  M&S
naszyjnik  Brigitte Bijou
na ostatnim foto /  /  / fotograf w postaci  męża ;)

22 komentarze:

  1. Rudzielcu, prezentujesz się wyśmienicie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mężulek też fajnie ubrany, ale to nie dziwi, skoro ma w domu stylistkę z takim niesamowitym modowum wyczuciem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądacie razem świetnie:)a rudy kolor jest stworzony dla Ciebie kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Omg! Wyglądasz cudownie! Buty i naszyjnik powalają na kolana! :) A ta torba jest niesamowita :D Pięknie wszystko skomponowane i zasługujesz na medal modowy :D
    Mąż także super ubrany! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja baaardzo udana:-), ale mnie urzekł wisior - śliczny jest!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. torebka mnie powaliła ! jest świetna ! podobnie jak Twój cały strój ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietna torba ! Wszystko co na siebie wlozysz , wyglada idealnie !

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebka!!! świetna!!! całość też. A mąż super ubrany :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz rewelka Też mam ochotę na tą torebkę , czekam tylko na przecenę, Sliczna jest

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie Ci w takich kolorach, naszyjnik suer i torba świetna. Koturny też i piszesz ,że wygodne a to jest najważniejsze...pogoda też nie za ładna u Ciebie, u mnie 2 dni lało ale mam nadzieję, że się poprawi...ładnie z mężem wyglądacie a zakupy owocne, już czekam na kolejnego posta,,,,pozdrawiam,,,,

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacja!Kurteczka pierwsza klasa,wisior i torebucha do ukradzenia-jak zawsze idealne połączenie i świetna całość:)
    P.s.Mąż prezentuje się równie znakomicie-piękna i stylowa z Was para-pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak... te koturny sa tak wygodne, ze az trudno w to uwierzyc!!Ja w nich smigam caly czas (prawie;>)
    Bardzo podoba mi sie ten secik:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjnie wyglądasz ! rudości to zdecydowanie Twoje kolory :) jak zawsze super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Torba genialna, a zestaw jak zwykle dopracowany, dopasowany, super

    OdpowiedzUsuń
  15. Zostałaś otagowana!
    Szczegóły na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo mi się podoba stylizacja ! ;) Mam podobne rozmiary, a włoski także Rude ;)

    Będę zaglądać częściej !

    Zauroczyła mnie też marynarka różowa z posta trochę niżej.

    Zapraszam do mnie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjnie i super torba !!!!!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. U Ciebie jak zwykle rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hi!!I like your blog so much, and you look really great!
    Come and visit my blog, and if you like it, follow me, I'll be waiting for you!

    http://cosamimetto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. ha! heuvel galerie, ilez ja tam godzin spedzilam... dawno, dawno nie bylam. moze sie kiedys w E'ven spotkamy? mam tam fajna psiapsiole, moglybysmy na kawke sie we 3 wybrac... wybieram sie, bo sa fajne sklepy vintage (niedalego galerii). xx

    OdpowiedzUsuń
  21. ...no i wygladasz oczywiscie genialnie, ale to nie nowosc u Ciebie :P

    OdpowiedzUsuń