Mój blog, to miejsce w którym będę dzieliła się swoją pasją jaką jest moda.

Będę tutaj "wyładowywała się" twórczo udowadniając, że moda jest nie tylko dla osób w rozmiarze 36/38, ale również dla kobiet o okrąglejszych kształtach.

Chcę również udowodnić, że wcale nie musisz wydać kilkaset złotych na markowe ciuchy na swoje zestawy/stylizacje w aktualnych trendach.
Można je znaleźć w sh oraz odpowiedniki w zwykłych sieciówkach.

Inspiracji na moim bloggu mogą szukać nie tylko dziewczyny/kobiety w rozmiarach powyżej 40, ale zapraszam wszystkich, którzy lubią to co ja...czyli : ciuchy, buty, torebki, biżuterię, itd.


poniedziałek, 6 lutego 2012

Nie wszystko złoto co się świeci! :)

Tak samo możemy powiedzieć, że błysk to nie błysk. A błyszcząca kurtka nie oznacza luksusowa kurtka.
Trend na zimowe błyszczące kurtki wraca jak bumerang, ja swoją przechowałam kilka lat na strychu...
tegoroczna zima znów daje pierwszeństwo błyszczącym kurtkom. Wyglądają stylowo, a według mnie można z nimi łatwo kombinować.




kurtka M&S
szal M&S
spodnie C&A
golfik C&A
narzutka V&D
buty Dolcis 
torba NY






Połączenie rudego i fioletu, nie przyszłoby mi do głowy gdyby nie wzory i kolory na narzutce ;)







Firmy odzieżowe podłapały trend na futurystyczne odzienia i ochoczo tworzą coraz to nowsze wariacje na temat kosmicznej mody. Były już sukienki, bluzki i buty, a teraz kolej na okrycia wierzchnie.
Ubranie mocno błyszczącej, na przykład srebrnej kurtki  , wymaga nie lada odwagi oraz wyczucia stylu. Ponieważ jeden źle dobrany dodatek może zniszczyć cały efekt. Nadmiar biżuterii lub bardzo efektowna torba sprawią, że będziesz wyglądała karykaturalnie. Lepiej postawić na umiar i stonowane kolory - ta zasada sprawdza się zawsze i wszędzie.






Miłego i ciepłego wieczorku :):):)

21 komentarzy:

  1. Wszystko dobrze ze sobą gra, choć akurat ja nigdy nie będę posiadaczką błyszczącej kurtki. Ubolewam natomiast, że nie mam strychu, bo pozbywam się wielu rzeczy z braku miejsca, a potem za nimi tęsknię.

    OdpowiedzUsuń
  2. rudy i fiolet,brzmi zachęcająco;) juz lece kombinować.Ty to potrafisz zainspirować, Violu;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę umiejętności łączenia kolorów!! pieknie pozdrawiam

    mon-papillons.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajniutko połączyłaś te dwa kolory:))) Super! pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kurteczka i świetna torba, kolory idealnie połączone ze sobą!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne rudości, a z fioletem to już bardzo fajna sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię tutaj zaglądać... jest zawsze tak kolorowo i pozytywnie :)
    Świetny zestawik !

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba jestem na dobrej drodze, by przekonać się do puchowych kurtek. A nie da się ukryć, że moją niechęć łagodzą takie jak ten zestawy. Wyglądasz bardzo stylowo, mimo sportowego charakteru kurtki. A kolory- rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie połączyłaś kolory i fajna kurtka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Pieknie Ci w takich kolorach!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejna torebka?
    Całośc fajna choć ja chyba bałabym sie takiego połączenia kolorów ale Tobie jak zwykle zresztą wszystko kapitalnie gra

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie połączyłaś Viola kolory, błysk na kurtce bardzo mi sie podoba choć takowej nie posiadam, super Ci w czerwieni....pozdrawiam...i zazdroszczę pogody bo u mnie o rozpinaniu nie ma mowy, dzisiaj nawet założyłam dwa szaliki....

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczną masz narzutkę. :))
    Fiolet i rudy... Bardzo fajne połączenie. Podoba mi się. :))
    Całość wygląda na prawdę świetnie !

    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  14. ja tylko nie lubię tych czarnych, bo wyglądają jak uszyte z worków na śmieci :D. Twoja kurtka ma taki piękny, szlachetny kolor i połysk! Kapitalny zestaw, ale co przykuło moją uwagę najbardziej to ten sweterek-narzutka, genialnie "wykraja" sylwetkę, no miód orzeszki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Odważny trend.;-) Nigdy nie nosiłam takich kurtek, ale... może?
    Spodnie leżą na Tobie idealnie Wiolu!

    OdpowiedzUsuń
  16. Inspirujaco ! Jak zawsze :) Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurteczka świetna! licytuję na allegro podobną;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak zwykle trafnie połączyłaś kolory :) Mistrzyni! Mnie się marzy czerwona błyszcząca kurtka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń