Mój blog, to miejsce w którym będę dzieliła się swoją pasją jaką jest moda.

Będę tutaj "wyładowywała się" twórczo udowadniając, że moda jest nie tylko dla osób w rozmiarze 36/38, ale również dla kobiet o okrąglejszych kształtach.

Chcę również udowodnić, że wcale nie musisz wydać kilkaset złotych na markowe ciuchy na swoje zestawy/stylizacje w aktualnych trendach.
Można je znaleźć w sh oraz odpowiedniki w zwykłych sieciówkach.

Inspiracji na moim bloggu mogą szukać nie tylko dziewczyny/kobiety w rozmiarach powyżej 40, ale zapraszam wszystkich, którzy lubią to co ja...czyli : ciuchy, buty, torebki, biżuterię, itd.


środa, 30 maja 2012

Pod palmami :)



 Ja dziś w stonowanym stroju, mało kolorów, klasyczne kroje...jedynie moja córcia 
w bardziej szalonym looku ;)
 

JA :

żakiecik  M&S
bluzeczka H&M
spodnie C&A
balerinki nn
torebka Mango


CÓRCIA :

sweterek H&M
spodenki H&M
tenisówki Vans
czapka New Era
 zegarek nn




















Miłego wieczorku, pozdrawiam ! :):):)

30 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się Twój żakiecik i buty lubię takie białe wykończenie, cały zestaw jest OK.Córki zestaw młodzieżowy, wesoły i bardzo na tak:))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam te Wasze wspolne sesje,obie jestescie bardzo stylowe. masz swietny sweterek i balerinki;)

    OdpowiedzUsuń
  3. córcia wygląda zawodowo :) jak mała rozrabiaka!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podoba mi się żakiet,uwielbiam marynarskie klimaty

    OdpowiedzUsuń
  5. Obydwie wygladacie rewelacyjnie!Bardzo lubie takie marynarskie akcenty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjni wyglądacie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno mnie tutaj nie było, przeoczyłam zmianę koloru! ;)

    Przyjmij zaproszenie do rozdania ROMWE, 50$ na zakupy, sukienka i prezent niespodzianka to wszystko może być Twoje ;) Więcej w poście: http://aniesbrand.blogspot.com/2012/05/romwe-giveaway-1-winner-3-gifts.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zestaw, marynarski styl wraca co rok

    OdpowiedzUsuń
  9. I kto powiedział, że Panie "size plus" nie mogą nosić pasków?!
    Wyglądasz super! P.S. Oddawaj torebkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny żakiecik - bardzo mi sie podoba. i ładne balerinki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale masz fajną i fajnie ubraną córkę!;-)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie dziś o Tobie myślałam,że dawno Cię nie było i prosze chyba telepatycznie ściągnęłam Cie do sieci...:) Co do stroju to co tu się powtarzać : KAPITALNIE

    OdpowiedzUsuń
  13. paski to jest to;) obie super wyglądacie! chyba też muszę moją mamę zagonić do takiej sesji ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Klasycznie i bardzo, bardzo fajnie! Najbardziej podoba mi się marynarka i bluzeczka! Gratuluję córki - śliczna i super ubrana! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie urkywam, ze uwielbiam klasyczne ubrania i odrazu wpadla mi w oko twoja stylizacja :) super!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem pierwszy raz na Twoim blogu i... uwielbiam jego przesłanie. Masz rację, nie trzeba nosić małego rozmiaru albo wydawać setek złotych aby dobrze wyglądać, a przede wszystkim dobrze się czuć :) Jesteś piękną kobietą i masz świetny, klasyczny styl :) Zdecydowanie podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładnie wyglądasz!! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wyglądasz Kochana bardzo szykownie, elegancko, cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie, buciki super komponują się ze sweterkiem:)
    bardzo klasycznie i elegancko:)
    a Córcia ma super sweterek:)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne zestawy i śliczne baleriny:)
    Pozdrawiam:)
    Dzisiaj ostatni dzień trwa u mnie giveaway, więc zapraszam również do wzięcia udziału:):)

    OdpowiedzUsuń
  21. Młodość swoje prawa ma to i może być trochę szalenie a Ty jak zwykle ślicznie i super foty pod palmami...pozdrawiam laseczki...

    OdpowiedzUsuń
  22. Ty jestes nisamowita. We wszystkim Ci ladnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Zawitałam u Ciebie po raz pierwszy i na pewno nie ostatni:-)
    Świetne foty,super zestawy:-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny minimalizm zamknięty w marynarskim stylu :)

    Pozdrawiam!

    eva-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Stylowe z Was Kobitki. :))
    Córa ma świetny sweter a Ty cudny żakiecik ! :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. dziekuje za komentarz ;-) uwielbiam takie wlasnie klasyki jak Twoj ten, bardzo udany set, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń