Mój blog, to miejsce w którym będę dzieliła się swoją pasją jaką jest moda.

Będę tutaj "wyładowywała się" twórczo udowadniając, że moda jest nie tylko dla osób w rozmiarze 36/38, ale również dla kobiet o okrąglejszych kształtach.

Chcę również udowodnić, że wcale nie musisz wydać kilkaset złotych na markowe ciuchy na swoje zestawy/stylizacje w aktualnych trendach.
Można je znaleźć w sh oraz odpowiedniki w zwykłych sieciówkach.

Inspiracji na moim bloggu mogą szukać nie tylko dziewczyny/kobiety w rozmiarach powyżej 40, ale zapraszam wszystkich, którzy lubią to co ja...czyli : ciuchy, buty, torebki, biżuterię, itd.


wtorek, 28 stycznia 2014

W parku :)

Dzisiejszy post to stylizacja z niedzielnego wyjazdu, odkryłam nowe piękne miejsce i już wyobrażam je sobie wiosną, albo jesienią, musi być tam przeuroczo ...

Zimą taką jaką mamy w Polsce, czyli śnieg, oprószone i zmrożone drzewa byłoby przepięknym tłem do zdjęć, ale niestety w Holandii mogę pomarzyć o takiej sesji na bloga z białym puchem w tle, no cóż... sorry ale taki mamy klimat..... ;)





trencz M&S
sweterek Primark
naszyjnik Primark
koszula miss Etam
torba Zara
buty Tommy Hilfirger


 Zapraszam na mojego fanpaga








kurtka Primark
spódniczka Primark
naszyjnik Primark
czapka Primark
rajstopy Primark
koszulka V&D
buty Vans


Więcej zdjęć córci znajdziecie na jej blogu na który zaprasza :)




















Miłego wieczorku :)

Trzymajcie się ciepło :)

33 komentarze:

  1. U nas śnieżyce a u Was tak zielono - aż miło popatrzeć :))
    Wspaniale wyglądacie a córcia ma super bluzeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I było tam mnóstwo przebiśniegów.....szkoda, że nie sfotografowałam :(

      Myszka Miki rządzi :)

      Usuń
  2. Możemy się zamienić, ja chętnie oddam trochę śniegu. ;)
    Fajne są te zielone spodnie. Córka wygląda uroczo.
    pozdrawiam Was obie

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz fantastyczne portaski Kochana - świetny kolorek!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow!!! jak pięknie:)
    Świetne spodnie, bardzo fajny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście bardzo urokliwe miejsce, u Was już wygląda jakby była wiosna ;) Bardzo ładny zestaw. Koszula + sweterek idealnie razem wyglądają a ten naszyjnik pięknie je zdobi ;) Kolor spodni mega, też takie chce! :D
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie pogoda wiosenna, u nas +8, +9....a spodenki podobają się wielu osobą :)

      Usuń
  6. Mama z córką w jednej sesji zdjęciowej!!! Brawo!!! Ślicznie połączyłaś kolory. Dobrze, że nie masz śniegu i mrozu, bo to dość uciążliwe.Serdecznie Was pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śnieg jest piękny, ale na fotkach ;)Pozdrawiamy !

      Usuń
  7. Jak dla mnie mamy zestaw wygrywa! Jednak preferuję klasykę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myslę, ze córcia, kiedyś bardziej pójdzie w klasykę, a na razie niech szaleje :)

      Usuń
  8. U Ciebie Viola zielono, u mnie śnieg i mrozi...ja w grubej czapie a TY mogłaś założyć trencz...już nie mogę doczekać się wiosny...pozdrawiam zimowo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są włosnie plusy , tej pogody....bo nie cierpię czap ;)

      Usuń
  9. Ostatnio sprawiłam sobie spódnicę jaką ma Twoja córka - świetna jest i cudownie się z wieloma rzeczami komponuje :)
    Bardzo podoba mi się jej zestaw, czapka może nie w moim stylu, ale reszta świetna :))
    U nas w Bonn też jest cieplutko i świeci słońce :))))

    Pozdrawiam,
    Asia z theplussizeblog.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Córcia, też ze spódniczki zadowolona....a Bonn od nas rzut beretem, węc wiadomo,ze ciepło :)Pozdrawiamy !

      Usuń
  10. Fajnie że matka i córka tak fajnie bawią się modą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje zdjęcia są zawsze takie ciepłe. Widać, że z córką masz bardzo dobry kontakt. Pięknie się obie prezentujecie, tak na luzie i kolorowo... A zima, cóż ma różne oblicza, u Was pięknie zielono, a ja ciepłolubna marznę... Pozdrawiam Was serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ciepnolubna, dlatego zadowolona z klimatu jw jakim mieszkam :) Pozdrawiamy!

      Usuń
  12. Violuś - stylówka godna Mistrza! <3
    Przepięknie, kobieco, z klasą i te zielone portasy - takie optymistyczne :))
    Dziewczyny, jak zwykle rewelacja - uściski :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uściski Aduś, ale z tym mistrzem to lekka przesada ;)

      Usuń
  13. Uwielbiam odkrywac takie urocze zakątki. Swietne plenery na zdjęcia przy okazji. Nie wiem, która z was bardziej chwalić! bo obie wyglądacie zjawiskowo. Twoje zielone portki i sweterek skradły moje serce! a córa - od stóp do głów! genialnie! a czapa-wymiata! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super stylizacje was obu, masz przepiękny sweter w "dziury" można z nim poskładać tyle fajnych zestawów wystarczy np. wymieniać kolory bluzek pod spodem i od razu strój może zmieniać charakter. Też chce taki :D A co do pogody to Wam zazdroszczę, ciepła, tej wspaniałej soczystej zieleni i rudości po jesieni. Ta sceneria wygląda jak zaczarowany las pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam bardzo podobny płaszczyk:))ślicznie wyglądacie i cudne zdjęcia:)))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super, a najbardziej podoba mi się Twój sweterek i bluzka córy :) Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny set w Twoim wykonaniu.
    Idealne połączenie. Mysle że zainspiruje sie w moich kolejnych stylizacjach.
    Ciekawie i z klasą.
    Buziaki Sylvia ❤️

    OdpowiedzUsuń
  18. jak zawsze wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń