Mój blog, to miejsce w którym będę dzieliła się swoją pasją jaką jest moda.

Będę tutaj "wyładowywała się" twórczo udowadniając, że moda jest nie tylko dla osób w rozmiarze 36/38, ale również dla kobiet o okrąglejszych kształtach.

Chcę również udowodnić, że wcale nie musisz wydać kilkaset złotych na markowe ciuchy na swoje zestawy/stylizacje w aktualnych trendach.
Można je znaleźć w sh oraz odpowiedniki w zwykłych sieciówkach.

Inspiracji na moim bloggu mogą szukać nie tylko dziewczyny/kobiety w rozmiarach powyżej 40, ale zapraszam wszystkich, którzy lubią to co ja...czyli : ciuchy, buty, torebki, biżuterię, itd.


wtorek, 8 listopada 2011

Stary - nowy nabytek ;)











Fanką poncho nigdy nie byłam, to nabyłam dawno temu, przeleżało w mojej szafie 8 - 9 miesięcy...prawie jak ciąża ;)hehe
Zdążyłam więc dojrzeć do dzisiejszej stylizacji wystarczająco długo.Miałam obawy, że przy mojej tuszy taki fason to nie najlepszy pomysł, ale zaryzykowałam.
Mam nadzieje, że jak wyglądam tragicznie to sprowadzicie mnie na ziemię ;)

sweterek atmosphere
poncho  H&M
naszyjnik  H&M
spodnie M&S
szalik  C&A
torebka   H&M
kozaczki  Dolcis


Buziaki ! :D

26 komentarzy:

  1. ile dałaś za torebeczkę ? :) jest śliczna! :))
    wyglądasz super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie ! Świetna kolorystyka. :)
    Ponczo, torebka, buty - SUPER. No i pazurki bardzo fajne. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz, ładna torebeczka i naszyjnika

    OdpowiedzUsuń
  4. cholernie lubię pudełkowe bluzki,cudne dodatki dobrałaś!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kozaczki są cudne. Za nim przeczytałam opis pomyślałam sobie: "jaki zajefajny sweterek-poncho" - wygladasz w nim naprawdę fajowo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mostrzowskie połączenie kolorów!;-))

    OdpowiedzUsuń
  7. uwazam , ze wyglądasz świetnie... nawet sobie pomyśłałm, ze ja też musze sobie takie poncho sprawic i moje kilogramy tez tak pięknie pod nim znikną....
    i oczywiście jak zwykle kolory dobrane idealnie....

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealnie ! Juz lubie ten ponchowy sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana! Wyglądasz świetnie! Zestawienie kolorystyczne - przebombowe ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurczę tak zielonkawa torba od razu w padła mi w oko !! Cudnie kochana !! ;**

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie ! coraz lepsze zestawy masz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie jest tak źle ,pewno dobry fotograf:)
    Joke:)Zestawienie kolorystyczne dla mnie bomba:)
    Ten zestaw jest stworzony dla Ciebie:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest super, poncho jest cienkie i ładnie leży, śliczny wisiorek i ładne kolory Violu....pozdrawiam....

    OdpowiedzUsuń
  14. Made by Kate, akurat dziś mim fotografem była 12 letnia córka...więc dziękuję w jej imieniu :D
    .mejdinka. staram się ;)
    Dziękuję serdecznie za komentarze i cieszę się, że Wam przypadło do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana jesteś mistrzu:]:* Piękne kolory a ponczo rewelacyjne!Wyglądasz świetnie-jak zawsze:)Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne do poncho, dobrze,że dałaś mu szansę ;) torebka suuuuper!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ponczo to chyba nie moja bajka, ale torekba i buty bardzo mi sie podobaja :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam, jestem tutaj zupełnie przypadkowo, ale przegladając kilka wczesniejszych postów mogę powiedzieć, ze bede zaglądac bardzo czesto. Uwiodła mnie pani taka lekkością w dobieraniu ubran.
    pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  19. ja bym powiedziała, że to luźny sweter nie poncho- bo na poncho jest trochę za mało zamaszysty:) nie mniej, bardzo fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nie wiem jak Ty to robisz, ale za każdym razem świetnie wyglądasz- z tym się chyba trzeba urodzić... Łączysz ze sobą kolory, o których bym w życiu nie pomyślała, że będą dobrze razem wyglądać... Kurcze no, brak mi słów... Rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Stary, nowy - nieważne :)
    Ważne, że po raz kolejny wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana, jakie obawy?! Ty jesteś stworzona do poncha! Wyglądasz zabójczo!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ahh ale świetne kolory! Pewnie nie połączyłabym ich razem a tak fajnie wyglądają ;)
    Pozdrawiam i zapraszam pod nowy adres:
    http://mamnaimieweronika.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń